I:Egunon
G:Kaixo, zer moduz?
I:Dena ondo, beti bezala eta zu?
G:Ondo, baina zergatik deitu didazu?
I:Zurekin berba egitea garrantzitsua
iruditu zaidalako. Esan nizun bezala zure semea
klaseko dinamika jarraitzeko zailtasunak ditu eta ariketa arruntetan
asko kostatzen zaiola ageria da.
G:Nire ustez, etxeko gauzekin
laguntzen dit eta bere etxeko lanak, hau da margotzea eta letren eta zenbakien
ikurrak desberdintzea, erraz egiten ditu ezta?
I:ez dut esan nahi zure umea ez
dituela pausoak ondo ematen, baina egia da asko kostatuko badiola bezala
dirudiela. Eta horrek eragiten du bere klasearekiko atzerapena.
G:Ah bai? Bada ez nekien ezer, kontuan
hartu behar duzu lanarekin ia ez dugula denborarik bere gainean egoteko.
I: Hori arazoa izan daiteke, zuen lana
umearen atzerapena eragiten du eta horregatik arreta jarri beharko zenukete
zuen umeari laguntza eskainiz.
G:Esatea nahiko erraza da, baina
praktikara eramatea… zuk ez duzu praktikan jarri behar eta!Etxera dirua
ekartzea derrigorrezkoa da! Zer egin dezaket?
I:barkatu, ez nuen esan nahi lana
uztea ezinbestekoa denik, baina irakasleak ezin dugu guztiaz arduratu, zuen
papera beharrezkoa baita hezkuntza sisteman.
G:Horretan bi nagoela adoz, baina zer
egin dezaket?
I: Aisialdia zure semearekin igarotzea
proposatuko nizuke eta berarekin ariketak egiten dituen bitartean egotea
lagunduko lioke.
G: Bale, eta horrekin uzte duzu gauzak
hobetuko direla?
I: Aldaketak onak izatea espero dut.
Gurasoen kolaborazioa oso garrantzitsua baita guretzat. Agur bero bat
G: Arratsalde on! Hurrengora arte.
ANDREA ALBAREDA
MAIDER CANTABRANA
A:Kaixo arrastion!
G:Bai kaixo arrastion zuri ere.
A:Zure semeari buruz hitz egiteko deitu dizuet.
G:Zer gertatzen zaio? Garrantzitsua da?
A: Zuen semea oso ondo moldatzen da klasean nahiz
eskolan, orokorrean nahiko gai da. Baina
gauzak egin dezan, bere gainean egon behar gara, batzuetan 3 bider
errepikatu behar zaizkio gauzak.
G:Azkenaldi honetan etxean arraro zamar egon da, gure kontra agertuz.
A: Eta beste
arazoren bat izan duzue?
G: Bai, beitu, pasaden astean parkera joan ginen. Bertan
bere lagun hoberena zegoen orduan gu berarengana joateko esan genion eta bera
keinu baten bidez ezetz esan zigun, guk erantzun hori ulertu gabe. Bera
bakarrik joan zen jolastera eta etxera
joateko ordua ailegatu zenean, ez zigun obeditu eta behin eta berriz errepikatu
behar izan genion.
A: Nire ustez, helduei entzuteko eta obeditzeko arazoak
ditu eta konpondu beharreko gauza da, bai guk eta bai zuek. Bere jarreragatik
klaseko giroa ez batere ona.
G: Ba bai, lehen
esan dugun moduan, gure kontra dago, oso desobediente eta ez dakigu zer egin
berarekin. Guk ere zurekin hitz egiteko
gogoa geneukan.
A: Ez da bakarrik
hori, jolas ordua heltzen denean ez du gogo handirik bere lagunekin
jolasteko eta bakarrik egon nahi du edo berak nahi duena betetzen duenarekin
egon. Horrexegatik hainbat errieta izan
ditu.
G:Guk gure partez, egin dezakeguna zera da: berarekin
hitz egin jakiteko ze arazo dituen eta beste umeekin jolastu behar duela esan
behar diogu, enfrentamendurik egon gabe. Gainera, ere esan behar diogu, bera ez
dela erregea, bere hitza ez duela erreinatzen.
A: Zuen funtzioa askoz handiagoa da, eta oso
garrantzitsua. Nolakoa da zuen harremana?
G: Azken denboraldian oso urrutia, bere aitaeta biok
lanean ari gara denbora guztian eta ez dugu ia denborarik berarekin egoteko.
Horrexegatik, pentsatzen genuen arazoa bakarrik etxekoa zela.
A: Eta ez da izango zuen dibortzioagatik orain kasu
handirik egiten ez diozuela?
G: Ez dut uste..
A: Zuek, familian jolasak eta irteerak egitea
komenigarria da. Berak eroso sentitzeko eta harreman hori hobetzen bada,
konfiantza lortuko da. Horrek klasean ere giro hobeago bat egotea lortuko zen.
G: Saiatuko gara arazo hau konpontzen, nik oporreko hartu
gabeko egun batzuk ditut eta hartzeko ordua ailegatu dela uste dut. Asteburu
honetan, mendira
joatea proposatuko dut, gainera mendia oso gustuko du.
EIDER BAJO
NEREA SANCHEZ
No hay comentarios:
Publicar un comentario